Un website interactiv de educare, informare şi instruire cu privire la drepturile şi securitatea consumatorilor, dar şi la serviciile financiare, a fost lansat sub egida campaniei naţionale ‘O 9 Atitudine!’, informează Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS). Site-ul www.dolceta.eu oferă consumatorilor abilităţile necesare pentru a compara produsele şi serviciile de pe piaţă, pentru a decide în privinţa achiziţiilor pe care le fac şi pentru a-şi apăra drepturile legitime de care beneficiază în calitate de consumatori. Informaţiile legale şi practice sunt adaptate caracteristicilor naţionale ale fiecărei ţări. Website-ul a fost realizat şi implementat în România de ANPCPPS şi Universitatea arădeană ‘Aurel Vlaicu’, în cadrul proiectului european DOLCETA – Dezvoltarea de Instrumente Online de Educare a Consumatorilor Adulţi. Proiectul DOLCETA este finanţat de Directoratul General pentru Protecţia Consumatorilor (DG SANCO) şi este implementat în toate cele 27 de state membre ale UE.
Spune-ti parerea