Blogul poate fi un aliat important pentru orice campanie de comunicare, schimbă cultura organizaţională şi implicit mentalităţi, este deschis către consumatori şi oferă un feed-back la aceştia în timp real, au susţinut, marţi, participanţii la o conferinţă pe această temă.
Cu toate acestea, potrivit lui Mădălin Matica, de la DotCommerce, în prezent, blogul rămâne pentru comunicatori, o unealtă total necunoscută, fără a avea nevoie de un manual de utilizare, şi este folosit doar ca un mijloc de comunicare într-un club.
“Blogul trebuie privit, nu ca pe o jucărie, ci ca pe ceva ce poate duce ulterior la schimbarea organizaţiei şi existenţa ei în viitor”, a afirmat Matica.
În opinia lui Victor Kapra, manager la Publimedia, blogul este un mod de exprimare care îţi oferă libertate absolută, lipsa de lideri, cu un impact extrem de important asupra a mii de cititori, îndeosebi tineri sau oameni cu putere de cumpărare.
Membrul trupei HI-Q, Florin Grozea, este de părere că blogul funcţionează ca un PR (public relations – n.r.) direct şi personal, iar vizitând blogul unei vedete fanii au acces la aceasta aşa cum este în realitate, “dincolo de vidoclipuri, dincolo de machiaj, dincolo de imagine”.
El a spus că postează comentarii pe blogul personal de cel puţin trei ori pe zi, iar numărul vizitatorilor este de 700-800, zilnic.
De asemenea, cântăreţul a adăugat că primeşte mesaje negative, pornind de la comentarii asupra genului de muzică al formaţiei, dar pe care le consideră a fi constructive.
Conferinţa “Blogurile – manual de utilizare pentru comunicatori” se înscrie în cadrul manifestărilor consacrate celei de-a VIII-a ediţii a Olimpiadelor Comunicării.
Sursa:ROMPRES
Spune-ti parerea