Stirile tale zilnice

Stiri

Cultura Economie Educatie Externe Social Turism Sanatate Sport Auto Politica Showbiz Justitie Contactati-ne

Condiţii pentru fast-food în şcoli
Stire din Social publicata in 11 Dec 2008.

România este prima ţară care a adoptat Codul etic pentru publicitatea adresată copiilor referitoare la produsele alimentare. Produsele anumitor companii vor fi promovate în anumite condiţii. Companiile care au acceptat codul şi care urmează să-l semneze sunt: Burger King, Coca-Cola, Ferrero, General Mills, Kellogg’s, Kraft, Mars, Nestle, Star Foods – o companie a PepsiCo – şi Unilever. Propunerea a fost iniţiată ca reacţie la creşterea gradului de obezitate în rândul copiilor din Europa. În Uniunea Europeană există circa 22 de milioane de copii supraponderali iar 5 milioane dintre ei sunt obezi.

Rompres

px
px

Etichete: , ,

Daca doresti, poti lasa un raspuns ( trackback)
px
Stirea precedenta: « Bechtel disponibilizează aproape toţi angajaţii
Stirea urmatoare: Pixul roşu folosit la corectarea lucrărilor afectează psihicul elevilor »
px

Stiri Asemanatoare

» 16 finalişti se «bat» pentru cea mai bună slujbă din lume
» Ramona este regizor pentru trupa Ro-mania
» SUA: Campanie pentru a-i convinge pe tineri să se căsătorească
» Măsuri pentru internarea pacienţilor
» Premiile pentru scenariu – Writers Guild Awards
» TV on-line pentru şedinţele Senatului
» Cod Galben pentru creşteri de debite
» Tel verde pentru sesizarea deficienţelor din sistenul de sănătate
» Comisie pentru magistrală de metrou
» Parteneriatul pentru România

Spune-ti parerea


Stiri

Va recomandam

© 2024 Stiri | Entries (RSS) and Comments (RSS)

itbox, Jocuri, Fun, Testeaza Viteza, Antivirus, Taxi, Subtitrari, Sonerii Polifonice, Vremea, Anunturi, Promovare Web, Revista Presei, Sport, Radio, Ziare, Forum, IRC, Chat, Horoscop, Director Web, Contact, Program TV, Muzica, Download, Stiri, Optimizare site, Anunturi, professional security, Targu Jiu Online

itbox