Conform unui sondaj realizat de institutul pentru sondarea pieţei Forsa, fiecare al treilea german intenţionează să cheltuiască mai puţin pe îmbrăcăminte în perioada următoare, în timp ce la femei una din două afirma că va face economie la capitolul modă. Situaţia economică neclară îi face pe consumatorii germani să recurgă la economii în materie de îmbrăcăminte, sondajul realizat de Forsa, la cererea firmei de consultanţă pentru întreprinzători Accenture, relevând că fiecare al treilea german doreşte să cheltuiască mai puţin pe haine în perioada următoare. În cazul femeilor, una din două declara că va recurge la reducerea bugetului pentru articole de modă. Totodată, cei intervievaţi au declarat că vor să economisească circa o treime din cheltuielile pentru încălţăminte şi îmbrăcăminte, printre ei aflându-se şi clienţii unor magazine de lux. Cel mai puţin afectaţi sunt, aşa cum reiese din sondaj, comercianţii pe internet şi magazinele ieftine precum şi magazinele din clasa mijlocie de preţuri, care şi-au făcut deja un nume.
Spune-ti parerea