Candidatul democrat la preşedinţia SUA, Barack Obama, a cumpărat 30 de minute de reclamă electorală la televiziune, care va fi difuzată miercuri seara pe trei posturi naţionale, înaintea unui meci de baseball foarte aşteptat. Calupul de reclamă electorală neobişnuit de lung va fi difuzat cu exact o săptămână înainte de alegerile pentru preşedinţia SUA, pe posturile CBS, NBC şi Fox, la ora locală 20.00 (00.00 GMT) pe coasta de est şi 19.00 în zona centrală a ţării. Postul de televiziune Fox a reuşit chiar să negocieze cu organizatorii campionatului naţional baseball decalarea începutului unui meci decisiv al finalei, în care se înfruntă Tampa Bay Rays şi Philadelphia Phillies. Strategii democraţi nu au furnizat informaţii asupra conţinutului spotului de campanie, primul de o asemenea amploare de la campania pentru preşedinţie a miliardarului independent Ross Perot, în 1992. Un grup specializat în analiza reclamei electorale, apreciază că spotul îl va costa pe Barack Obama în jur de 5 milioane de dolari. Sumele cheltuite de democraţi pentru reclamă electorală ar fi ajuns la circa 250 de milioane de dolari, potrivit experţilor.
Spune-ti parerea