Rasfatata Paris Hilton a fost, in 2007, protagonista unui pictorial incendiar, realizat pentru vinoteca italieneasca Prosecco, pozand complet dezbracata, acoperita doar cu aur. Dat fiind renumele starletei americane, compania americana s-a gandit ca a pus mana pe o mina de aur si ca sampania la doza se va vinde ca painea calda, gratie lui Paris. Cu toate acestea, la doi ani dupa lansarea produsului a carui imagine e starleta americana, reprezentantii Prosecco au declarat ca prezenta lui Paris in reclama nu a fost deloc benefica, comenzile fiind sub asteptari, iar vanzarile – un esec. “Din cauza faptului ca Paris Hilton este cunoscuta ca o petrecareata si o femeie lipsita de inhibitii, care arata tot doar ca sa fie in centrul atentiei, reclama noastra n-a avut efectul scontat. Cine sa mai fie interesat de goliciunea ei, cand ea apare dezbracata te miri pe unde. A fost cea mai proasta strategie de marketing sa apelam la ea”, a afirmat un reprezentant al companiei Prosecco. Firma a anuntat ca va realiza alte reclame pentru sampania la doza, insa o noua colaborare cu vedeta americana este exclusa.
Pe larg: Cancan
Spune-ti parerea