O campanie de responsabilizare a şoferilor cu privire la pericolul conducerii autovehiculelor sub influenţa alcoolului a fost demarată, joi, de Direcţia Poliţiei Rutiere (DPR), Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi Asociaţia “Berarii României”, au anunţat iniţiatorii programului, printr-un comunicat remis ROMPRES.
Desfăşurată sub sloganul “Realitatea se schimbă, când conduci băut”, campania este susţinută şi avizată de Ministerul Sănătăţii Publice şi se adresează în special şoferilor cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani, din zonele urbane, “persoane independente, sociabile şi cu un ritm de viaţă alert”, potrivit sursei citate.
Proiectul se va desfăşura timp de trei ani, începând cu luna februarie, în special prin difuzare de spoturi radio şi TV, menite să crească gradul de conştientizare a efectelor alcoolului asupra abilităţilor de a şofa.
“Spoturile radio şi TV sunt construite pe ideea că o experienţă plăcută poate deveni îngrozitoare atunci când conduci băut. Este în primul rând o campanie educativă menită să responsabilizeze conducătorii auto şi să reducă numărul accidentelor cauzate de consumul de alcool”, a declarat vicepreşedintele CNA, Attila Gasparik, potrivit sursei citate.
Sursa:ROMPRES
Spune-ti parerea