Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a somat, marţi, posturile PRO TV şi Pro Cinema pentru încălcarea spaţiului de publicitate în timpul filmelor de lungmetraj.
Astfel, cele două posturi de televiziune au fost somate de CNA pentru şapte depăşiri în şapte filme şi pentru nouă depăşiri în nouă producţii, de aproximativ 2 minute. Antena 1, care a avut patru depăşiri la difuzarea a şapte filme de lungmetraj, şi Prima TV, care, la şase filme a depăşit timpul de publicitate cu 86 de secunde, au primit din partea reprezentanţilor CNA doar scrisori prin care sunt atenţionaţi de aceste încălcări. Conform noilor reglementări, posturile de televiziune trebuie să respecte o normă de 12 minute de publicitate pe oră, în timpul difuzării filmelor de lungmetraj.
Calupul publicitar care a fost monitorizat de CNA a fost difuzat în perioada 14-20 ianuarie. Somaţii a primit şi Prima TV, pentru difuzarea unor anunţuri promoţionale, referitoare la emisiunea “Trădaţi în dragoste” şi serialul “Totul despre sex”, care conţin şi scene de violenţă şi sex şi nu au postate avertizările adecvate. De asemenea, TVR 2 a primit somaţie pentru difuzarea de nuditate în jurul orei 11,00, în emisiunea “Motomagia” difuzată pe 20 ianuarie, fapt care încalcă art. 39 din Legea audiovizualului referitor la protecţia minorului.
Sursa: ROMPRES
Spune-ti parerea