Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) a cheltuit aproape patru milioane lei pentru materialele promoţionale oferite delegaţiilor de presă şi celor oficiale cu prilejul Summitului NATO de la Bucureşti.
Achiziţia respectivelor materiale, în valoare de 3.916.919,23 lei, s-a realizat în mod direct sau prin selecţie de ofertă.
Cea mai mare sumă a fost cheltuită pentru realizarea de către designerul Mihai Albu a peste 3.000 de genţi oferite participanţilor la Summit.
Astfel, potrivit datelor furnizate ROMPRES de ASG, prin selecţie de ofertă, firma SC AMI Design SRL a fost desemnată să realizeze genţi de piele pentru suma de 1.232.721 de lei.
ASG a alocat, totodată, 649.600 lei pentru achiziţia directă de la Royal Groupe a albumelor “România” şi “Bucureşti”, la cutie personalizată, oferite delegaţilor oficiali.
Tot prin achiziţie directă a fost cumpărat, de la Igloo Media, un set de patru ghiduri (”Baruri”, “Restaurante”, “Cafenele”, “Ghid turistic al Bucureştiului”) pentru suma de 441.000 lei. Ghidurile respective au fost oferite atât jurnaliştilor, cât şi participanţilor la Summit.
Pentru achiziţionarea, de la SC Voodoo Films SRL, a DVD-urilor cu filmul “4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile”, regizat de Cristian Mungiu, s-au cheltuit 282.450 lei. Filmul a fost oferit tuturor ziariştilor şi delegaţilor prezenţi la Summit.
Delegaţii oficiali au primit, de asemenea, reproducerile pe pânză “Sfinţi pe sticlă” şi “Bucureştiul interbelic”, achiziţionate direct de la SC Boutique Replique SRL pentru suma de 249.900 lei.
Oficialităţilor le-a fost oferit şi albumul “România în timbre”, editat de SC Romfilatelia SA şi pentru care s-au cheltuit 130.588 lei.
Suma de 144.200 lei a fost alocată pentru achiziţionarea, de la SC Ad Libri SRL, a albumului “România – ghid turistic”.
Prin selecţie de oferte, SC Pro Sys SRL a fost desemnată să furnizeze stick-uri de memorie personalizate, în valoare de 164.600,80, iar Murfatlar să furnizeze sticlele de vin, oferite de organizatori şi însumând în total 107.884 lei.
Firma SC Bograve Advertising SRL a fost aleasă, prin selecţie de oferte, să furnizeze rucsacuri inscripţionate (75.731,60 lei), suporturi cărţi de vizită (50.708,28 lei), agende (155.254,54 lei) şi umbrele (3.379,60 lei).
SC Tipografia Real SRL a fost selectată pentru a produce de pungi de carton personalizate, care au costat 23.800 lei.
Sursa:ROMPRES
Spune-ti parerea