Autorizarea desfăşurării activităţilor economice de către persoanele fizice şi asociaţiile familiale, precum şi înregistrarea în Registrul Comerţului se realizează de către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti, şi nu de primăria de sector de pe raza de domiciliu a solicitantului, conform noilor prevederi.
Potrivit Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 44/2008, micii întreprinzători nu vor mai depune actele de funcţionare la primărie, ci doar la Oficiul Registrului Comerţului care, din luna aprilie, realizează acest serviciu, se arată într-un comunicat al Primăriei sectorului 2, remis marţi, ROMPRES.
“Până anul viitor, în aprilie 2009, cei care deţin autorizaţii au timp la dispoziţie pentru a-şi preschimba actele în vigoare, potrivit noilor proceduri legale”, se mai arată în comunicat.
La Primăria Sectorului 2 se înregistrau anual aproximativ 900 de mici întreprinzători autorizaţi care funcţionau în diverse meserii, de genul: reparaţii gospodăreşti şi încălţăminte, coafor, transport taxi, comerţ alimentar şi nealimentar, activităţi de proiectare, informatică şi multe altele.
Persoanele fizice autorizate, întreprinzătorii titulari ai unei întreprinderi individuale, membrii unei întreprinderi familiale se pot adresa pentru obţinerea autorizaţiilor de funcţionare la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti, cu sediul în strada Intrarea Sectorului nr. 1.
Sursa: ROMPRES
Spune-ti parerea