Primăria Capitalei va participa, în perioada 11-14 martie, la Târgul Internaţional Imobiliar de la Cannes (Franţa), pentru a-şi promova imaginea şi a încheia parteneriate cu sectorul privat în diverse domenii.
Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, că municipiul Bucureşti va fi prezent la acest târg cu un stand unde vor fi expuse proiectele a şapte societăţi partenere ale municipalităţii, printre care Băneasa, Cefin, Monolit, River, Trigranit.
“Este prima participare a Bucureştiului la un târg de imobiliare. Eu cred că Bucureştiul a atins pragul psihologic al parteneriatului public-privat pentru ca dezvoltarea să se facă durabil. Am crezut încă de la începutul mandatului meu în acest parteneriat public-privat, pentru ca municipalitatea să poată să atragă investiţii”, a afirmat Videanu.
Edilul şef a adăugat că municipalitatea urmăreşte la acest târg şi o rebranduire a oraşului, pornind de la imaginea veche de “Micul Paris” către cea a Bucureştiului actual. Bucureştiul va fi prezentat la Cannes sub sloganul “It’s about time Bucharest”.
Adriean Videanu a precizat că scopul principal al participării Primăriei Capitalei la târgul imobiliar este de a prezenta proiectele majore ale oraşului, de dezvoltare urbană, cât şi proiectele societăţilor comerciale cu care primăria are contracte.
“În cadrul unei construcţii coerente de imagine a Bucureştiului considerăm că este important să fim prezenţi alături de mari capitale ale lumii. Vom prezenta proiecte de revitalizare urbană şi de reabilitare a clădirilor din patrimoniul arhitectural al oraşului. Vrem să demonstrăm că Bucureştiul este gata să transforme presiunea dezvoltării sale într-o oportunitate economică şi culturală”, a spus primarul general.
Directorul Cefim Real Estate Management, Stefano Albarosa, a explicat, la rândul său, importanţa târgului internaţional.
“Este un târg binevenit, pentru că acolo se strâng persoane din mediul de afaceri şi din partea administraţiilor oraşelor. Este o oportunitate să fim acolo pentru a promova Bucureştiul şi a permite o maximă mediatizare pentru un oraş european”, a spus Stefano Albarosa.
Târgul Internaţional de Imobiliare de la Cannes se află la a 14-a ediţie. Municipiul Bucureşti participă pentru prima dată la această manifestare.
Sursa:ROMPRES
Spune-ti parerea