Stirile tale zilnice

Stiri

Cultura Economie Educatie Externe Social Turism Sanatate Sport Auto Politica Showbiz Justitie Contactati-ne

CGMB va dezbate Master Planul de Circulaţie pentru Bucureşti
Stire din Regionale publicata in 15 Apr 2008.

Consilierii municipali se reunesc marţi în şedinţă, pe ordinea de zi aflându-se peste 40 de proiecte de hotărâre.
Unul dintre aceste proiecte este Master Planul General de Transport Urban în municipiul Bucureşti, care urmează a fi pus în aplicare de Primăria Capitalei prin serviciile de specialitate.
Master Planul General pentru Transportul Urban din Bucureşti a fost în dezbatere publică până la data de 1 martie, apoi a fost transmis pentru studiu organizaţiilor neguvernamentale şi reprezentanţilor mass-media, cu scopul formulării de propuneri pentru îmbunătăţirea lui.
Potrivit proiectului, traficul rutier din Bucureşti ar trebui să fie îmbunătăţi cu 20-30%, peste aproximativ doi ani, când se vor finaliza o parte dintre lucrările la pasajele rutiere şi la lărgirea străzilor. de asemenea, se are în vedere refacerea instalaţiilor de semaforizare în 100 de intersecţii din centrul oraşului şi zona mediană, pe axa nord-sud şi est-vest, care include şi Piaţa Victoriei.
Componenta Public Transport Management modifică programele de semaforizare, astfel încât mijloacele de transport ale RATB să circule în grafic. Vor fi instalate sisteme de detecţie pe maşini şi tramvaie, pentru a se putea stabili priorităţile de trafic, iar intersecţiile vor avea camere video şi semafoare cu senzori care se reglează în funcţie de necesităţi.
Totodată, se are în vedere adaptarea programelor de semaforizare în funcţie de valorile de trafic. Astfel, dacă semaforul sesizează că pe una din braţele intersecţiei şirul de maşini este mare, sistemul va pune culoarea verde pe acea parte. În prezent, indiferent de lungimea coloanei de maşini, timpul de aşteptare la semafor este acelaşi pentru toţi. Sistemul va fi dotat cu senzori, camere de luat vederi, infraroşu şi bucle inductive.
În paralel cu acest plan, poliţiştii rutieri şi specialiştii Comisiei tehnice de circulaţie din Primăria Capitalei lucrează la un studiu pentru a stabili în care intersecţii este posibilă interzicerea virajului la stânga, măsura urmând a fi luată numai în locurile unde există posibilitatea de a se vira la dreapta şi de a ocoli intersecţia.
Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a prezentat, în ianuarie, raportul final al proiectului privind actualizarea Master Planului de Transport Urban, în cadrul căruia au fost luate în considerare scenarii de dezvoltare ale oraşului, pentru două orizonturi de timp – 2013 şi 2027.
Videanu atrăgea atenţia, la acea vreme, că, în cazul în care nu vor fi respectate recomandările studiului general de transport, Bucureştiul ar putea deveni în 2013 un oraş complet blocat în ceea ce priveşte traficul rutier.
Costurile totale ale proiectelor de investiţii ce ar urma să reglementeze transportul în Bucureşti ar ajunge la circa şapte miliarde de euro.
Recomandările din strategia de dezvoltare pentru perioada 2008 – 2013 – 2027 vizează realizarea a 11 proiecte pentru completarea inelului interior, dintre care opt trebuie să se finalizeze până în 2013: modernizarea pasajului Piaţa Muncii, realizarea pasajului Iancului – Mihai Bravu, reconfigurarea Pieţei Victoriei şi a pasajului Victoria, pasajul Basarab, pasajul subteran Grozăveşti – Răzoare – Calea Rahovei, ’străpungerea’ Progresului – Viilor, pasajul subteran Piaţa Sudului, pasajul suprateran Splaiul Unirii – Şoseaua Mihai Bravu.
De asemenea, cinci proiecte sunt recomandate pentru completarea inelului median, dintre care patru în perioada 2008 – 2013: construcţia unei legături între Splaiul Dudescu – Şoseaua Olteniţei, lărgire str. Luică şi str. Tr. Măgurele (între Giurgiului şi Berceni), străpungere între strada Braşov şi şoseaua Alexandriei cu supra-traversare la intersecţia cu str. Braşov şi Bd. Ghencea, lărgire str. Fabrica de Glucoză.
Până în 2013 trebuie realizate, potrivit primarului Videanu, şi 69 de proiecte pentru parcări subterane şi supraterane în zonele Gara de Nord, Piaţa Presei Libere, Piaţa Domenii, Piaţa Universităţii, Bd. Magheru.
La capitolul de dezvoltare şi modernizare a transportului public sunt propuse şase proiecte de extensie şi modernizare a liniilor de tramvai, trei proiecte de extensie a unor linii troleibuz, patru proiecte de modernizare/îmbunătăţire puncte de transfer: Gara de Nord, Piaţa Obor, Piaţa Sudului, Piaţa Eroilor, introducerea benzilor dedicate transportului public.

Sursa:ROMPRES

px
px

Etichete: , ,

Daca doresti, poti lasa un raspuns ( trackback)
px
Stirea precedenta: « Dosarul “Mătuşa Tamara”, trimis la DNA
Stirea urmatoare: Sindicaliştii din învăţământ vor protesta în faţa Guvernului »
px

Stiri Asemanatoare

» A scăzut numărul turiştilor în hotelurile bucureştene
» Viaţa în Bucureşti, mai ieftină
» Primăria Capitalei vrea să cumpere 150 de troleibuze în următorii 3 ani
» Cod Galben pentru nouă judeţe şi Bucureşti
» Trupa Smokie cântă la Bucureşti
» Concert susţinut de David Bisbal la Bucureşti
» Concerte în Bucureşti oferite de PMB
» Distribuirea mandatelor în Bucureşti
» Sectorul 2 al Capitalei, fruntaş la vot
» Emir Kusturica şi The No Smoking Orchestra concertează la Bucureşti

Spune-ti parerea


Stiri

Va recomandam

© 2022 Stiri | Entries (RSS) and Comments (RSS)

itbox, Jocuri, Fun, Testeaza Viteza, Antivirus, Taxi, Subtitrari, Sonerii Polifonice, Vremea, Anunturi, Promovare Web, Revista Presei, Sport, Radio, Ziare, Forum, IRC, Chat, Horoscop, Director Web, Contact, Program TV, Muzica, Download, Stiri, Optimizare site, Anunturi, professional security, Targu Jiu Online

itbox