Stirile tale zilnice

Stiri

Cultura Economie Educatie Externe Social Turism Sanatate Sport Auto Politica Showbiz Justitie Contactati-ne

S-a dublat numărul contribuabililor în campania 2%
Stire din Social publicata in 31 Mar 2008.

Aproximativ 15% dintre contribuabili au făcut uz de
prevederile “campaniei 2%”, anul trecut, faţă de 8% în anul 2006, conform informaţiilor puse la
dispoziţie de Ministerul Finanţelor Publice, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, preluate
de World Vision România (WVR).
În acelaşi timp, suma redirecţionată a crescut la 7,2 milioane de euro, faţă de cinci milioane de
euro în 2006, suma medie direcţionată la nivel naţional fiind de circa 20 de lei.
Conform unui comunicat remis, luni, Rompres, World Vision România derulează şi în acest
an, în perioada martie-mai, campania “Să învăţăm cu 2%”, pentru îmbunătăţirea accesului la educaţie
al copiilor din mediul rural.
“Campania se va adresa atât celor care au mai redirecţionat cele două procente din impozit
către World Vision România, cât şi celor care nu au făcut-o până acum, dar pe care dorim să-i
convingem să îmbrăţişeze cauza promovată de organizaţia noastră – îmbunătăţirea accesului la
educaţie pentru copiii din mediul rural”, se spune în comunicat.
WVR a strâns, anul trecut, în urma redirecţionării a 2% din impozit, aproximativ 44.000 de
dolari. Suma reprezintă aproape dublul celei strânse în campania similară din 2006. Din banii colectaţi
anul trecut, WVR a anunţat că va ajuta 1.000 de copii din mediul rural să beneficieze de sprijin
educaţional, în cele şapte judeţe în care organizaţia îşi desfăşoară activitatea: Cluj, Constanţa, Dolj,
Vâlcea, Iaşi, Ialomiţa şi Timiş.
“Dublarea sumei strânse prin intermediul acestei campanii de fundraising reprezintă un lucru
extrem de încurajator pentru organizaţia noastră. Este un semn că acest mecanism fiscal este cunoscut
de un număr din ce în ce mai mare de contribuabili persoane fizice şi că el devine un exerciţiu civic
firesc pentru români. Totodată, din ce în ce mai mulţi români conştientizează nevoia de a investi în
educaţie, mai ales în contextul actual în care pentru aproximativ 75% dintre copiii din mediul rural
care absolvă gimnaziul urmarea unui liceu rămâne doar un vis”, a declarat manager marketing şi
fundraising WVR, Adela Simionescu.
Până la 15 mai, fiecare salariat poate ajuta un copil din mediul rural sa meargă la şcoală. Cu
aproximativ 50 de lei, putem contribui la asigurarea transportului unui copil la şi de la şcoală timp de o
lună. Cu aceeaşi sumă, se pot cumpăra rechizitele de bază pentru un copil, precizează WVR
WVR este o organizaţie creştină care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de
urgenţă, dezvoltare şi advocacy.

Sursa:ROMPRES

px
px

Etichete: , ,

Daca doresti, poti lasa un raspuns ( trackback)
px
Stirea precedenta: « Cioroianu: Sprijinul României pentru aderarea la NATO a Georgiei şi Ucrainei nu va ostiliza
Stirea urmatoare: Aproximativ 350.000 de români au consumat droguri cel puţin o dată »
px

Stiri Asemanatoare

» Pe 31 mai România renunţă la fumat
» Viorel Dănacu: Masoneria română s-a maturizat
» Campania “Mame de îngeri”, găzduită de TVR
» “Salvaţi Copiii” a oferit ajutoare pentru persoanele afectate de ciclonul Nargis
» ONG-uri pentru protecţia animalelor, în faţa Parlamentului
» Marş de protest împotriva distrugerii identităţii Capitalei
» Campanie a Asociaţiei Motocicliştilor din România
» Campanie pentru susţinerea Legii privind combaterea violenţei în sport
» Campanie de strângere de semnături pentru Ziua Bărbatului
» Campania socială “Stop Cancer,” lansată de Fundaţia Scheherazade

Spune-ti parerea


Stiri

Va recomandam

© 2024 Stiri | Entries (RSS) and Comments (RSS)

itbox, Jocuri, Fun, Testeaza Viteza, Antivirus, Taxi, Subtitrari, Sonerii Polifonice, Vremea, Anunturi, Promovare Web, Revista Presei, Sport, Radio, Ziare, Forum, IRC, Chat, Horoscop, Director Web, Contact, Program TV, Muzica, Download, Stiri, Optimizare site, Anunturi, professional security, Targu Jiu Online

itbox