Reclama “Efectele TV” din campania desfăşurată de Consiliul
Naţional al Audiovizualului (CNA) a câştigat secţiunea spot radio a festivalului de publicitate online
BestAds, care s-a încheiat luni.
Spotul CNA a primit 28% dintre voturile exprimate de cei peste 10.000 de vizitatori ai siteului
oficial al festivalului www.bestads.ro, obţinând cel mai mare punctaj din partea utilizatorilor şi
locul întâi la secţiunea radio.
Reclama face parte din campania CNA intitulată “Nu lăsa copilul educat de televizor”, care s-a
desfăşurat pe trei canale media, respectiv televiziune, radio şi outdoor (panotaj şi broşuri), în perioada
septembrie 2007- ianuarie 2008. Aceasta a avut drept obiectiv sensibilizarea părinţilor referitor la efectele
negative pe care le pot avea programele TV asupra copiilor cu vârste cuprinse între cinci şi 12 ani.
Finanţarea campaniei publicitare a fost asigurată prin programul PHARE “Consolidarea şi
dezvoltarea expertizei profesionale”, prin care s-au alocat 40.000 de euro pentru producţia a trei
spoturi de televiziune, 1.500 de euro pentru producţia a două spoturi radio şi 47.113 de euro pentru
închirierea spaţiului de panotaj.
La celelalte secţiuni ale festivalului s-au detaşat Cosmote – cu spotul TV “MMS”, Radio
Guerrilla – cu execuţia “Oaie”, la categoria print, iar cea mai inspirată coloană sonoră pentru reclame
este “The Ride”, a Clicknet.
Cea mai bună campanie a anului 2007 a fost desemnată “Kafka” – Zaraza.
Sursa:ROMPRES
Spune-ti parerea