Alianţa Antidiscriminare a Tuturor Tăticilor (TATA) a lansat, miercuri, la Arcub, “Campania naţională de promovare a tatălui şi copilului”, care îşi propune să creeze un echilibru în societatea românească prin conştientizarea rolului tatălui în cadrul familei.
“Din păcate, până acum, începând de la clipurile publicitare şi până la reclame este promovată doar mama, tatăl ocupând un loc secundar, fiind chiar absent. Campania, unică în România, încearcă să promoveze imaginea tatălui şi a copilului, încercând să creeze un echilibru în societatea românească”, a declarat într-o conferinţă de presă Bogdan Drăghici, preşedintele TATA.
Campania se va finaliza pe 2 iunie şi va cuprinde mai multe dezbateri, seminarii, conferinţe prin care reprezentanţii TATA vor încerca să facă oamenii să conştientizeze cât de important e rolul tatălui în familie şi să combată discriminarea. La finalul acestei campanii îşi propun să obţină modificarea legislaţiei şi reglemantarea custodiei comune.
“Ne propunem ca la finalul campaniei să obţinem, cel puţin la nivel de proiect în Parlament, modificarea legislaţiei în vigoare – reglementarea custodiei comune -, pentru că de cele mai multe ori, copilul este folosit de mamă drept răzbunare împotriva tatălui”, a mai precizat Bogdan Drăghici.
În timpul acestei campanii va fi lansată o pagină web – www.tata.org.ro – adresată tuturor tăticilor dornici să se implice în creşterea şi educarea copiilor lor, se va lansa un sondaj naţional ”Ziua tatălui : 9 martie sau 2 iunie”, unde tăticii îşi pot alege ziua naţională.
De asemenea, se va mai lansa o campanie outdoor ”Tatăl şi copilul”, prin care tăticii sunt invitaţi să posteze pe site-ul organizaţiei poze cu copii lor, pentru a fi transformate în panouri publicitare.
TATA este o organizaţie neguvernamentală, înfiinţată de tătici care doresc să fie egali cu mamele copiilor lor în societate şi în faţa autorităţilor.
Sursa:ROMPRES
Spune-ti parerea