Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) atrag atenţia televiziunii publice că nu acoperă integral campania electorală, nedifuzând ştiri electorale proprii.
În şedinţa de luni, dedicată discuţiilor cu privire la campania electorală în audiovizual, membrii CNA au concluzionat că TVR nu transmite ştiri electorale proprii, ci doar casete de promovare realizate de formaţiunile politice, astfel încât audienţa nu e informată suficient cu privire la alegerile parlamentare şi campania electorală.
‘Eu nu ştiu un alt post naţional, din altă ţară, care, având alegeri, să nu promoveze campania electorală’, a afirmat preşedintele CNA, Răsvan Popescu, în discuţiile pe această temă deschise de Gelu Trandafir.
De asemenea, Popescu a fost de părere că postul public de televiziune nu ar trebui să aibă dificultăţi în a aduna ştiri electorale, de la canalele sale, pentru jurnalul de seară.
‘Aveţi mai multe resurse decât orice canal privat, iar campania electorală este un super eveniment’, a afirmat Trandafir, completat de Christian Mititelu, care a precizat că, dacă TVR abandonează activitatea de a face ştiri în campania electorală, nu îşi îndeplineşte mandatul.
Campania electorală în audiovizual a debutat pe 31 octombrie, ora 0,00, şi se va încheia în ziua de 29 noiembrie, ora 7,00, potrivit unei decizii a CNA privind principiile şi regulile de desfăşurare ale campaniei electorale pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului, prin intermediul serviciilor de programe audiovizuale.
Decizia arată că reflectarea campaniei electorale la posturile publice de radio şi televiziune va fi gratuită.
Spune-ti parerea