Stirile tale zilnice

Stiri

Cultura Economie Educatie Externe Social Turism Sanatate Sport Auto Politica Showbiz Justitie Contactati-ne

Grilă a postului Discovery cu subiecte din România
Stire din Cultura si Media publicata in 02 Apr 2008.

Discovery Channel a lansat, marţi, noua grilă care conţine şi
producţia de programe de scurtă durată cu subiecte din România, realizate de case de producţie locale.
Noua grilă va fi promovată prin campania “Aici devine interesant”, alcătuită din activităţi off-air,
on-air şi de PR şi care se concentrează pe promovarea premierelor şi programelor de succes, care vor
include şi o serie de documentare precum “Cum se fabrică”, “Stiluri de luptă”, “Suporterii-huligani ai
fotbalului din toată lumea”, “Criminaliştii” şi programul special de weekend, “Turul Discovery”.
“Discovery setează tendinţe în divertismentul non-ficţiune şi în stilul de relatare a poveştilor.
Noi ne dorim să fim întotdeauna cu un pas înainte, inclusiv în comunicarea cu telespectatorii noştri.
Sperăm că instrumentele promoţionale inedite pe care le folosim în România pe parcursul campaniei
ne vor permite să ajungem la un număr cât mai mare de telespectatori şi să îi încurajăm să urmărească
Discovery Channel, care a devenit acum mai deschis, mai dinamic, mai provocator şi cu un aer mai
proaspăt ca oricând”, a declarat Ada Roseti, Channel Manager România, Discovery Networks EMEA.
Totodată, strategia Discovery pentru România vizează şi o grilă de programe localizată pentru
publicul românesc. Noua grilă a fost pregătită pe baza cercetărilor derulate de Discovery Networks în
2007.
“Investim în localizare. Avem o imagine foarte bună în România, o piaţă foarte importantă
pentru noi. România este cea de-a doua piaţă ca mărime din această parte a Europei”, a spus Katarzyna
Kieli, precizând că Discovery Channel a avut, în România, în 2007, 14,8 milioane de telespectatori.
Noua grilă a Discovery va fi mediatizată prin campania de marketing “Aici devine interesant”,
care pune accentul pe promovarea celor mai importante premiere şi programe de succes ale postului.
Campania a fost lansată la 1 aprilie şi se va derula pe tot parcursul lunii. Publicul ţintă al campaniei
este reprezentat de tineri curioşi, pasionaţi de lumea din jur.
Mijloacele de promovare a grilei postului sunt stripe-uri pe mijlocul paginii în ghiduri TV,
precum Pro TV Magazin, Oblique TV şi ghidul ”Evenimentului Zilei”. Totodată, programul “Cum se
fabrică” va fi promovat, în premieră, în supermarketuri, prin sisteme de televiziune cu circuit închis,
amplasate lângă casele de marcat. La acestea se adaugă un spot radio, care va fi difuzat pe Europa FM,
în timp ce bannere online vor fi postate pe site-urile www.gsp.ro şi www.hotnews.ro.
Promovarea prin radio şi internet reprezintă o altă componentă importantă a campaniei de
primăvară Discovery Channel. Spoturile radio de promovare a programului “Cum se fabrică” vor rula
pe Europa FM, iar bannere online pentru premierele “Stiluri de luptă” şi “Suporterii huligani ai
fotbalului din toată lumea” vor fi postate pe principalele site-uri web care vizează publicul masculin,
ca de exemplu www.gsp.ro şi www.hotnews.ro
Campania Discovery Channel va fi susţinută şi prin activităţi intense de PR care vor include,
printre altele, media teasere, materiale de presă cu informaţii în exclusivitate despre programe şi
interviuri cu prezentatori şi experţi.

Sursa:ROMPRES

px
px

Etichete: , ,

Daca doresti, poti lasa un raspuns ( trackback)
px
Stirea precedenta: « Modificarea taxei de primă înmatriculare – victoria societăţii civile, susţine Victor Boştinaru
Stirea urmatoare: Festivalul Stufstock, în perioada 14-16 august la Vama Veche »
px

Stiri Asemanatoare

» Antonescu: Liberalii şi social-democraţii au reuşit să dea un nou preşedinte al României
» Acordul PSD+PC – PNL pentru ieşirea României din criză
» Antonescu:Acordul cu PSD este benefic pentru România
» Cel de-al doilea tur al alegerilor prezidenţiale din România se anunţă strâns
» Reformarea României, un test pentru UE şi FMI
» În România nu există tradiţie democratică
» Băsescu: O alianţă PSD-PNL riscă să ducă România cu 20 de ani în urmă
» Prezenţă record în R. Moldova la alegerile din România
» Mazilu: “Am avut meciul în mână, toţi suntem supăraţi”
» România câştigă forţă

Spune-ti parerea


Stiri

Va recomandam

© 2024 Stiri | Entries (RSS) and Comments (RSS)

itbox, Jocuri, Fun, Testeaza Viteza, Antivirus, Taxi, Subtitrari, Sonerii Polifonice, Vremea, Anunturi, Promovare Web, Revista Presei, Sport, Radio, Ziare, Forum, IRC, Chat, Horoscop, Director Web, Contact, Program TV, Muzica, Download, Stiri, Optimizare site, Anunturi, professional security, Targu Jiu Online

itbox